חיפוש באתר

טפסים

הסכם צהרונים לשנת הלימודים תשפ"א 2020-2021

הורי הילד/ה
חובה למלא 9 ספרות
חובה למלא 9 ספרות
פרטי הילד/ה
חובה למלא 9 ספרות
מין:
איסוף הילד/ה: בני/בתי/תגיע ויוציא/תצא בלוויית אדם מבוגר בלבד מטעם המשפחה
בני/בתי ייצא/תצא בליווי מבוגרים על פי המפורט:
שימוש בתמונות של בני/בתי לטובת פרסום:
מגבלות רפואיות:
טופס הצהרת בריאות מורחב יישלח מטעם ההורים במידת הצורך
אני מאשר/ת רישום למאגר לקוחות ואני מסכימ/ה לקבל דיוור ללא המילה פרסומת בכותרת
חתמו כאן

התקנון

נהלי הרשמה לצהרוני מתנ"ס עמישב:

זמני פעילות:

מתנ"ס עמישב- פתח תקווה יפעיל מסגרות צהרון בשנה"ל תשע"ט, החל מהתאריך 1.9.2020 ועד לתאריך 30.6.20. כפי שיקבע, מעת לעת ע"י הרשויות המקומיות והארציות. בנוסף, בתקופת הקורונה ייתכנו שינויים הכפופים להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות והחלטות שתתקבלנה ע"י המתנ"ס.
הצהרון יפעל בגנים, במשך חמישה ימים בשבוע: בימים ראשון- חמישי, בהתאם לשעות הפעילות בצהרון, מסיום הלימודים ועד השעה 16:45 למעט בערבי חג, חגים ובשבתון.
הצהרון יפעל בימי חופשה (בהתאם ללוח החופשות) ובתיאום מול הרשות המקומית. הפעילות בימי חופשה החל מהשעה 08:00 ועד השעה 16:30. כמו כן מתנ"ס עמישב שומר לעצמו הזכות לשינויים בלוח החופשות ובתנאי שימי החופשה יוחזרו במלואם עפ"י לוח החופשות.
פתיחת קבוצה מותנת במינימום נרשמים במידה ולא יהיו מספיק נרשמים לפתיחת קבוצה, המתנ"ס שומר לעצמו הזכות לאחד קבוצות או לבטלן. מינימום לפתיחת יקבע ע"י המתנ"ס.
הרישום לצהרון הינו עד 31.7.20 , לאחר מכן הרישום יהיה על בסיס מקום פנוי.
תשלומים:

עלות הצהרון ואופן התשלום:
תשלום עבור הצהרון הינו 920 ₪ .
ניתן לשלם עד 10 תשלומים דחויים חודשיים מראש עבור כל תקופת ההשתתפות ללא ריבית, על ידי הרשמה באתר האינטרנט של מפגשים באמצעות כרטיסי אשראי או במזכירות המתנ"ס .
ברישום שני ילדים לצהרון מלא (5 ימים) בגני הילדים בלבד תינתן הנחה של 10% ממחיר הצהרון על הילד השני.
מחיר הצהרון משוקלל וכולל חופשות בהתאם ללוח החופשות. מובהר בזאת כי לא יבוצעו החזרי תשלומים בגין ימי חופשה.
תשלום לצהרון ייפרע גם בגין ימים שבהם נעדר הילד מהצהרון בשל חופשה ו/או מחלה.
המתנ"ס ישקול לאפשר השתתפות חלקית בצהרון, החלטה בנושא תפורסם בנפרד.
הרישום לצהרון בפועל מותנה בהסדרת תשלום מראש לכל השנה באמצעות כרטיס אשראי דרך האתר או מזכירות המתנ"ס.
ידוע להורה כי המחיר נתון לשינויים – בהתאם לתנאים המופיעים בהסכם עם הרשות, ההורה יעודכן מראש בכל שינוי במחיר הצהרון.
למען הסר ספק, מובהר, כי אי תשלום ו/או פיגור בתשלום כלשהו, יגרור אחריו הפסקה מידית של השתתפות הילד בצהרון, וזאת מבלי לגרוע מכל צעד אחר אשר יעמוד למתנ"ס עמישב במקרה האמור. במידה ולא יכובד התשלום ע"י הבנק, יחויב ההורה ב – 40 ₪ דמי טיפול.

א. הצהרת בריאות:

מגבלות רפואיות:

לבני/בתי אין בעיות רפואיות ו/או התפתחותית

במידה והילד התקבל לצהרון, ההורה מאשר, כי ידוע לו:

שחלה עליו החובה לדווח למתנ"ס בטופס הרישום הממוחשב אותו הוא נדרש למלא, על כל בעיה רפואית ו/או התפתחותית ו/או רגישויות בכלל ולמזון בפרט. וכי במידה ולילד/ה יש בעיה רפואית, או אחרת עליו לשלוח למשרדי הצהרונים מסמך המפרט במדויק את המוגבלויות ו/או הרגישויות. יובהר בזאת, כי קבלת המסמך הרפואי הוא תנאי להשתתפות בפעילות הצהרון.
יודגש כי באחריות ההורים לילדים בעלי בעיה רפואית ו/או התפתחותית ו/או רגישויות בכלל ולמזון בפרט, לדאוג להדרכת הצוותים בכל הקשור במגבלה הבריאותית ו/או ברגישויות. אספקת מנות אישיות תתבצע אך ורק לילדים הסובלים מרגישויות למזון לאחר קבלת מסמך רפואי מרופא בלבד.
ההורה מתחייב כי במידה וזכיין המזון לא יוכל לספק מזון אלרגני מתאים לרגישות הילד, יזוכה ההורה בעבור עלות הארוחה ויספק את ארוחת הצהריים עבור ילדו בעצמו.
ככל שילד שנרשם לצהרון/חוג/שירות זקוק להשגחה צמודה בשל מוגבלותו, ההורים ידאגו להשגחה זו.
ההורים מתחייבים לא לשלוח לצהרון את הילד, במידה והוא חש ברע או סובל מחום, דלקת עיניים, מחלות מעיים ו/או כל מחלה אחרת. במקרה של מחלה, כאמור, תהא חזרתו של הילד לפעילות בצהרון מותנית בקבלת אישור רפואי רשמי מהרופא המטפל, לפיו הילד כשיר לחזור לפעילות בצהרון ורשאי להיות בחברת ילדים. האחריות למשלוח הילד לצהרון, בניגוד לאמור לעיל, תחול במלואה על ההורים ועליהם בלבד.
היה והילד לא ירגיש בטוב במהלך הצהרון על ההורים להגיע באופן דחוף עם קבלת ההודעה מהצוות. הורים ימסרו למשרדי הצהרונים וצוות הצהרון פרטים מלאים ומספרי טלפון שבאמצעותם ניתן להשיגם במשך שעות היום ויקפידו לעדכן את המזכירות על כל שינוי בפרטים אלו.
ההורים מצהירים כי ברור להם, שעל פי הנחיות משרד הבריאות, חל איסור על צוות הצהרון לתת לילד תרופות כלשהן. במקרי חירום יינתן טיפול בהתאם להנחיות חוזר מנכ"ל משרד החינוך. הוצאות שידרש המתנ"ס להוציא עקב צורך בטיפול חירום לילד ישולמו במלואן על ידי ההורים.

ב. איסוף בתום יום פעילות:

ההורה מתחייב להודיע מראש ובכתב למנהל מתחם צהרון, במקרה שילדו יילקח מהצהרון על ידי אדם אחר שלא הצהיר עליו בטופס הרישום.
ההורה מתחייב לכך שאם בנו/ביתו יילקח/תילקח מהצהרון על ידי אדם אחר מטעם המשפחה/בהסעה פרטית מטעם המשפחה – הדבר באחריות המשפחה בלבד ואין המתנ"ס נושא בכל אחריות לכך.
לא יאושר איסוף ילד מהצהרון על ידי מי שגילו נמוך מ -12 שנים. באחריות ההורה לוודא, כי מי שנשלח מטעמו לאסוף את ילדו עומד בתנאי זה.
איסוף הילד מהצהרון יאושר לשני הוריו בכל הימים גם אם נכתב אחרת בטופס הרישום. במידה וההורים פרודים או גרושים ויש להם הסדרי ראייה עם הילד בהחלטת בית משפט, עליהם להמציא מסמכים אלו מראש ולהעבירם למשרדי המתנ"ס.
ג. איחורים:

ההורה מתחייב להוציא את בנו/בתו בשעת סיום הצהרון. בגין כל רבע שעה איחור באיסוף הילד, יחויבו ההורים בתשלום 50 ₪. איחורים חוזרים ונשנים של ההורים בהוצאת ילדיהם מהצהרון בהתאם למסלול אליו נרשמו יחויבו בהוצאת הילד מהצהרון בהתאם לשיקולי המתנ"ס ועפ"י המדיניות.
ההורים מתחייבים להודיע מראש לצהרון על כל מקרה בו לא יגיע הילד בבוקר למקום לימודיו.
ד. שונות:

ככל שילד שנרשם לצהרון/חוג/שירות זקוק להשגחה צמודה בשל מוגבלותו, ההורים ידאגו להשגחה זו.
מתנ"ס עמישב יהיה רשאי להשעות ילד מהצהרון באופן מידי בשל התנהגות בלתי הולמת. ילד שהושעה מהגן, יושעה באופן אוטומטי מהצהרון.
מתנ"ס עמישב שומר לעצמו את הזכות להפסיק את פעילותו של הילד מחוסר התאמה למסגרת בשל סיבה חברתית, משמעתית, בריאותית או כל סיבה אחרת ו/או בשל התנהגות לא תקינה של הורי הילד מול צוות הצהרון.

המתנ"ס יהיה רשאי להפסיק השתתפותו של הילד כאמור לאחר מתן התראה להורים של 14 ימים מראש.
במקרים חריגים, המתנ"ס יהיה רשאי להפסיק השתתפותו באופן מידי. במקרה זה תופסק גביית תשלומים מההורים בגין השתתפות בצהרון, החל ממועד הפסקת ההשתתפות ואילך.
ידוע להורה כי עקב שינויים במספר התלמידים המשתתפים בצהרון במהלך השנה, יהיה רשאי המתנ"ס לשנות את הרכב הקבוצות ומספר המדריכים בכפוף לתנאי ההסכם עם הרשות המקומית.
למתנ"ס הזכות לסגור או להפסיק את הפעילות בצהרון במקרה של שעת חירום, סגר, שביתה ו/או כל סיבה אחרת המהווה כוח עליון, וזאת על פי שיקול דעתה. במקרה כזה, לא יהיה ההורה זכאי להחזר כלשהו בגין הימים בהם לא פעל הצהרון.
במקרה של שביתה מלאה במערכת החינוך, יפעל הצהרון בהתאם להסכם עם הרשות המקומית. במידה והצהרון יפעל גם בשעות הבוקר, בגין פעילות זו ייגבה תשלום נוסף ע"ס 30 ₪ ליום.
ההורה מאשר לצוות הגן להודיע לצוות הצהרון על כל מקרה חריג שהתרחש בשעות הבוקר ושבו מעורב ילד הצהרון. (חום, חבלה וכיו"ב).
הצבת שמירה בצהרון תהיה בהתאם להנחיות קב"ט העירייה ו/או משטרת ישראל ובכפוף להסכם מול הרשות המקומית.
ה. ביטול השתתפות:

במידה ותבוטל השתתפות בצהרון, יש להודיע חודש מראש בכתב בטופס ביטול השתתפות ולהעבירו למשרדי המתנ"ס בלבד.
ללא הודעה בכתב ייחשב המשתתף כממשיך לכל דבר. הביטול יכנס לתוקפו לאחר 30 יום בו הוגשה בקשת הביטול בכתב.
הודעות ביטול בגין השתתפות בצהרון יתקבלו עד ה 20/3/2021. ביטול לאחר מועד זה לא יאושר וייבחן בהתאם למקרה ובכפוף להוראות כל דין.
לא יינתן החזר כספי בגין היעדרות המשתתף.

 

 

חתימת ההורים ______


צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות