חיפוש באתר

אירועים

מופע: ישי לוי ודגת הזהב

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

 

"ליפול, להאמין ולגדול" ישי לוי ודגת הזהב במופע מרגש

מופע מרגש במתנ"ס עמישב, בשיתוף אגף השכונות

מופע מעצים של חיבור לב ונפש של שניים שידעו הצלחה, נפילה והמראה מחדש.

גלית בנגלס, "דגת זהב", והזמר המוערך ישי לוי, חוברים למופע מרגש ומעורר השראה מתוך מסעם האישי שבו הם חוו הצלחה, נפילה וצמיחה מחדש. סיפורה האישי של גלית, בשילוב קולו ושיריו הנוגעים של ישי, יוצרים מפגש ייחודי ומעצים. "ליפול, להאמין ולגדול".

גלית בנגלס, בעליה של חברת ההפקות המובילה "באזז טלוויזיה" וממפיקות הטלוויזיה הבולטות בישראל, הודיעה ביוני 2014 על הפסקת פעילות החברה בעקבות הפסדים כספיים. במקום לפשוט רגל ולקבל הגנה של חברה בע"מ, יצאה למסע "דג הזהב", בו הגשימה חלומות ל- 90 בעלי חוב, במקום החוב הכספי אליהם, ובתום 9 חודשים סגרה חובות של 2.2 מיליון ₪.

ישי לוי, אחד הזמרים המובילים בישראל, בין שיריו הידועים "אשה נאמנה", "עננים", "האחת שלי" ועוד רבים אחרים. עבד עם מיטב היוצרים, ביניהם: רמי קלינשטיין, ארקדי דוכין, מוש בן ארי, דודו טסה ועוד.

ישי ליווה את גלית עם שיריו במסעה האישי, מבלי שידע זאת. המופע המשותף מביא לנו את מציאות חייהם על הבמה, היישר ללב שלנו: גלית מספרת את סיפורה האישי בליווי שיריו של ישי, אשר ליוו אותה אז בין חוב לחוב. שיריו נתנו לה אומץ, תקווה ואמונה אישית להמשיך בדרך. במופע המשותף ישיר ישי 10 משיריו המרגשים, הנוגעים במסע של דגת הזהב, ביניהם: ״תודה״, "עננים", "עוד היום", "את", "תמיד תשארי" ועוד משיריו האהובים.

בימוי - דנה דבורין, ניהול מוסיקלי ופסנתר - נדב ביטון, ניהול אישי - איריסים לוי הפקות בע"מ.

20:30 כיבוד קל
20:45 פתיחת דלתות
21:00 תחילת המופע

35 ש"ח לכרטיס ברכישה מוקדמת
50 ש"ח ביום המופע

רכישת כרטיסים במתנ"ס: 03-9339393
מקומות ישיבה מסומנים

 

 

מחיר: 35
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל:
הוסף ליומן
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות